יום רביעי, 17 בפברואר 2016

Ein Sarid 23.01.16

רושם כללי:
כמו בשנה שעבה, גם הפעם היה גשם ביום התחרות על המפה הזאת (אבל טמפרטורה הייתה יותר סלחנית ופחות קרה).
הפם המארגנים הורידו את השבילים מהמפה. מה שהפך את הניווט להרבה יותר קשה ומאתגר.
אני עדיין מנסה התרגל לעבוד עם מצפן אצבע, לכן הלכת לאט. אחרי התחנה ה-17 כבר בקושי יכולתי ללכת. משום מה הרגליים שלי התעייפו כ"כ שלא יכולתי לרוץ אפילו כשידעתי לאן אני רוצה להגיע. רציתי רק שהמסלול הזה ייגמר.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 2 בטעות עברתי דרך התחנה 16.
בלג לתחנה 3 הרשתי את עצמי סוטה מזרחה ולכן הייתי צריכה לתקן ולהתאפס על קצה השדה.
בלג לתחנה 4 שוב סטיתי. הפעם התאפסתי על קו מתח.
בלג לתחנה 8 משום מה החלטתי קודם לבקר בתחנה 11. הבנתי את הטעות רק כשהגעתי תחנה וראיתי שהמספר לא תואם.
בלג לתחנה 18 הלכתי לאורך קו הגובה, אבל לקחתי את בסיס הגבעה ולכן פספתי את התחנה. הבנתי את הטעות כשהגתי לסבך ואז עליתי במדרון.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 7 בחרתי לרוץ בציר שבו לקחתי את תחנה 4, כי זה היה ציר קרוב ומוכר.
בלג לתחנה 11 הלכתי בקלות על קו המתח.
בלג לתחנה 15 עברתי דרך קצה השדה, לקחתי אזימוט, אבל סטיתי אחרי זמן מה והתאפסתי על תלולית עם אבנים וניווטתי לפי השקעים.
בלג לתחנה 19 הכתי לאורך השלוחה עד לגאי.
בלג לתחנה 20 הלכתי עד לסבך ואחרי שעקפתי אותו הלכתי לאורכו עד לואדי. בהתחלה לא הצלחתי לראות את התחנה, כי פריט הנוף לא היה ברור.
בלג לתחנה 23 הלכתי על הנתיב ההפוך שבו הלכתי לתחנה 20, כי הוא היה מוכר. אחרי הסבך הךכתי עד לואדי.
בלג להאחרון רצתי מזרחתה עד לגדר ושם התכווננתי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה