יום שישי, 25 בספטמבר 2015

Holot beit hanania 05.09.15

רושם כללי:
מפה חדשה (תודה לשי), קנה מידה לא רגיל שבר אותי לגמרי (חצי מהטעויות שלי בגלל קנה מידה והחצי השני בגלל שעברתי מטר ליד התחנה מבלי לראותי אותה). אבל קבלתי הנאה לא נורמאלית. מה שכן, בסוף הניווט שכחתי לפרוק את הכרטיס והייתי צריכה לחזור הליכה של 800 מטר לנקודת הסיום. לכן המסלול יצא לי בק"מ וחצי יותר ממה שציפיתי (:

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 2, אמנם הלכתי לפי השטח והיה קל לקרוא אותו, אבל איפשהו באמצע איבדתי את האחיזה ונפלתי על התחנה לגמרי במקרה (ציפיתי לראות אותה הרבה יותר מאוחר).
בלג לתחנה 5 תחנה אחרת משכה את תשומת ליבי, למרות שידעתי שזה לא סבך, אבל הייתי חסרת בטחון בנוגע לשטח.
בלג לתחנה 6 היה לי קשה לקרוא את הסבכים ועברתי ליד התחנה מבלי להבחין בה. הלכתי עד יצאתי מהסבך (נראה הרבה אבל בקנה מידה של 3,500 בפועל זה הרבה יותר קצר). התאפסתי על היער שמאחורי השביל ואז כבר ראיתי נוווים לוקחים את התחנה.
בלג לתחנה 8 יצאתי לטיול שנתי. כשקלטתי שאני ליד האבנים, עשיתי תיקון. עכשיו אחרי ניתוח המסלו אני רואה שעברתי ממש ליד התחנה, אבל פספסתי. ואז עשיתי סיבוב מיותר בשטח, עד שלקחתי את עצמי בידיים והתמקדתי בנקודות צון בולטות. זה היה העץ על הגבעה ממערב והעץ ליד הגדר מדרום. ידעתי שאני צריכה להיות ממש מול שניהם כדי להגיע לקרבת התחנה ואז להתאפס. זה הצליח.
בלג לתחנה 9 גלשתי לגמרי. ושוב, הטעויות נראות עצונות, אבל בקנה מידה של 1:10,000 היו פחות דרסטיות. הבנתי שאני על צומת השבילים ואצטרך לעבור את ההגבעה שמדרום לי כדי להגיע לתחנה.
בלג לתחנה 10 הקנה מידה שובהפריע לי ועברתי את הפנייה. התאפסתי על תחנה 11 והלכתי ל-10. אחרי זה חזרת ל-11.

בחירות ציר:
בלג לתחנה 1 בחרתי ללכת על בטוח (וגם לצאת מהשטח הקוצני) והלכתי לאורך הגדר.
בלג לתחנה 3 היה עדיף לקחת את הגדר ולרוץ לאורכה, אבל בשטח לא חשבתי על זה.
בלג לתחנה 7 בחרתי ללכת על בטוח (אחרי האסון של התחנה 6) ולכן לקחתי את התחנה מהשביל.
בלג לתחנה 13 רצתי עד העץ (איקס ירוק) ומשם תקפתי בביטחון יחסי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה