יום שני, 14 בספטמבר 2015

Ein harod 19.08.15

רושם כללי:
כבר במפת החימום הבנתי שמשהו פה לא בסדר. לא התחברתי לשטח בכלל. למרות שבד"כ אני נכנסת בקלות לשטחי ספרינט, כאן התקשתי לתרגם את המפה ולנחש מה יהיה בשטח.

הטעויות שלי:
כבר בלג לתחנה 2 העניינים התחילו להשתבש. לא קראתי נכון את המפה ועפתי רחוק מדי. לקח לי איזה סיבוב כדי למצוא את עצמי מחדש.
בלג לתחנה 12 עשיתי טעות בכך שרציתי לעבור בין הבניינים ולשהתלב לביל שמוביל ישר לתחנה. עדיין לא קלטתי שמה שמצוייר על המפה, אמנם נמצא בשטח, אבל הצורה שלו אחרת לגמרי. עשיטי סטייה. לקחת לי זמן למצוא את עצמי. ואחרי זה רצתי על השביל ותכננתי להיכנס לשביל אחרי הבית האחרון. פספסתי אותו, כי מהדרך הוא לא נראה קיים והיה שם שער. מאוחרי יותר, כשיצאתי מהתחנה גיליתי אותו בדרך ל-13. אבל בדרך ל-12 פשוט עשיתי סיבוב לא יעיל דרך השטח. אגב, השביל שמסומם שם שחוצה את השטח החצי פתוח לא קיים וזה היה עוד דבר שבלבל אותי).

בחירות ציר:
בלג לתחנה 5 רצתי על הכביש ובמקום להמשיך מערבה, פניתי צפונה ותכננתי לפנות מערבה אחיר הבית האחרון. באמת פניתי שם, אבל לא הצלחתי לרדת את שני קווי הגובה שמצויירים על המפה, כי בשטח זה היה מצוק בלתי עביר. לכן ירדת בחזרה אל הכביש ותיקנתי.
בלג לתחנה 8 ממש אחרי שעזרתי את 7, ניסיתי לחתוך ישר אל השביל, אבל נתקלתי במחסום והייתי צריכה לתקן וללכת מסביב.
אחרי 12 החלטתי לרוץ רק על השבילים הגדולים והברורים וסיימתי את המסלול ללא תקלות נוספות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה