יום שני, 24 באוגוסט 2015

Samara 26.07.5

רושם כללי:
הצעתי לאבא שלי לערוך אימון פרטי על אחת המפות הישנות. בחרנו את סמרה (חלק ממפת נחל אלכסנדר). המסלול היה של אלפות המרחק הקצר. זאת הייתה אלפות שלא השתתפתי בה ולכן המסלול לא היה מוכר לי.
בעקרון אני לא אוהבת לקוץ בחולות ובהתחשב שאני בכלל לא בכושר האימון הזה היה איטי ומיגע.

בחירות ציר:
לא היו בחירות ציר ראויות לציון. הכל היה די straightforward.
ולי רק הלג לתחנה 1 - בחרתי לרוץ על השביל, כדי להתרגל לשטח ונקודת התקיפה הייתה הרבה יותר קלה (בהתחשב שלא היו לי לא מנסרות ולא סרטים בשביל לוודא את המיקום שלי).

הטעויות שלי:
טעות ניווט חמורה בלג לתחנה 10. כנראה הכל התחיל בכך שלא הגעתי לתחנה 9. הסיבה לכך היא קוצים בגובה המותן שהיו בקרבת התחנה. הצלחתי לפלס את דרכי עד למקום המסומן ואז נזכרתי זה אימון ואני לא חייבת לבוא הביתה שרוטה לגמרי. החללטתי להמשיך לתחנה 10. רציתי לעבור ליד הסבך הנמצא דרום-מזרחית ל-9, לעבור את השביל ואז לתקוף את התחנה. מסתבר שבדרום-מערב היה סבך דומה ועיניי נחו עליו קודם. מבלי להצפין את המפה התחלתי לממש את התוכנית שלי. כשהגעתי לשביל הבנתי שמשהו פה לא מסתדר. ואז עשיתי את הטעות השנייה. במקום למצוא את עצמי על המפה, פשוט המשכתי להתקדם. יצאתי מחוץ למפה ובצומת הקרובה השתלבתי בשביל הגדול והמשכתי לאורכו צפון-מזרחית עד שנכנסתי שוב למפה. שם פגשתי את אבא שלי שאיפס אותי ליד הצומת של תחנה 10 והמשכתי ל-11.



הזכרתי קוצים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה