יום רביעי, 29 ביולי 2015

Tal el 19.06.15

רושם כללי:
עוד תחרות שגלשה לתוך הקיץ. זינקתי בשמונה וחצי וסיימתי את המסלול תוך שלושים ושש דקות, אבל הרגשתי שהייתי צריכה לצאת הרבה יותר מוקדם. החום היה נורא. כבר לפני הזינוק ידעתי שיהיה קשה ולכן התעצלתי ובחרתי את המסלול הקצר.
המסלול עצמו לא היה קשה ניווטית, אבל החום הוציא לי את הרוח מהמפרשים והרגשתי עייפה מדי בשביל לרוץ. ובכל זאת, מי מוותר על הזדמנות אחרונה להיות ביער לפני שיש חודשיים של מנוחה?

הטעויות שלי:
המסלול היה קל ולא היה הרה איפה לטעות. רק בתחנה 5 נקודת התקיפה הייתה טריקית. ירדתי בשביל יותר ממה שהיה צריך ונכנסתי ליער. התאפסתי על הסינגל ומשם תקפתי.

בחירות ציר:
בתחרות הזאת עשיתי הרבה הימורים. בד"כ אני מעדיפה ללכת על בטוח, בוחרת נקודות תקיפה נוחות, לבחור ציר אופטימאלי... אבל באותו היום לא היה לי את הכוח להתאמץ. יכולתי לשלם על זה ביוקר, אבל היה לי מזל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה