יום שני, 16 בפברואר 2015

Geva 14.11.14

רושם כללי:
בתחילת הניווט הכל נראה מבטיח. אני מכירה את המפה והייתי בטוחה שהניווט הולך להיות קליל ונחמד. אחרי שבתחילת המסלול גיליתי שחלקים של המפה מאוד רחוקים מהמציאות, רוחי ירדה וסיימתי את המסלול בלי לקבל סיפוק.
דווקא את השטח שמחב מסובך (בצפון המפה) הצלחתי לקרוא ללא הרבה קשיים. גם התחנות בסוף המסלול (בקיבוץ) היו קלות.

בחירות ציר:
לג לתחנה 2 החלטתי לרוץ דרך בית הקברות. כנראה שלא הייתי צריכה לעשות את זה, כי מיד לאחר מכן השטח מאוד שונה ממה שמצוייר על המפה. לא הצלחתי להתאפס הרבה זמן.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 3 ניתן לראות שעשיתי זיגזג ליד התחנה. הסיבה לכך היא שהתכנון היה לרוץ על השביל עד לעיכול ואז לעקוב אחרי שורת העצים, לקרוא את שלושת הסבכים ואז לרדת לתחנה. בפועל לא נראה שהשביל מתעכל לאורך זמן רב. כנראה שתחושת הזמן הפנימית שלי התבלבלה וכן עצרתי בפתעומיות במחשבה שעברתי את התחנה.הלכתי אחורה ואז התאפסתי על העצמי.
בלג 5 הייתה סתייה לא ברורה צפונה. עכישו אני כבר לא ממש זוכרת מה קרה שם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה