יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

Nahshonim 31.10.14

רושם כללי:
האמת, האירוע היה לפני חודש וחצי והזיכרון שלי חזק רק בקשר למסלול שרצתי. לכן לא ארחיב בנושא הזה.
אציין רק שבסביבות תחנה 3, הסברסים ממש לא היו כמו על המפה. הגעתי לקרבת התחנה עם אבי ולקחנו אותה באמת מהאוויר. במסלול רואים איך חתכתי מזרחה לכיוון התחנה. זה קרה בגלל שבמקרה ראיתי אותה ואת המצוק עליו היא הייתה.
בחירות ציר:
בלג לתחנה 2 החלטתי לא לצאת לשביל, מהסיבה שהיה הרבה בוץ והיער היה הרבה יותר נוח לקצב הריצה שלי מאשר השביל.
הטעויות שלי:
הלג לתחנה 6. קל לראות שאני עוברת "על" התחנה וממשיכה לאורך המדרון למרות שהוא מתעכל. באמת עברתי חצי מטר מהתחנה מבלי לרואת אותה. ולא יודעת מה קרה לי. לא הצלחתי לקרוא את המפה כלל. רק כשהגעתי למצוקים בקרבת תחנה 7, הבנתי איפה אני. כמובן שבזמן החזרה לתחנה עברו בראשי לא מעט קללות, אבל זה מה שיש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה