יום שני, 10 בנובמבר 2014

Koxav iair 17.10.14

רושם כללי:
האמת, ציפיתי לספרינט, לכן כשאחרי הזינוק הכניסו אותי ליער, קצת איבדתי את הצפון.
מסתבר שההכנה המנטאלית בספרינט היא שונה מההכנה ביער. במסלולים בשטח, אני הולכת אל התחנה הראשונה באיטיות יחסית כדי להיכנס לשטח. בעיר, אני מזנקת ומתאפסת במהירות ולכן הקצב שלי הרבה יותר מהיר.
כאן עשיתי טעות בלג הראשון ולא הצלחתי לקבל הנאה משאר הניווט, למרות שהוא הלך לא רע.
בחירת ציר:
הלג לתחנה 5 בחרתי לעשות ניווט גס דרך היער ולהתקרב לכביש. משם להמשיך לאורכו ולעקוב אחרי הצומת שאמורה להיות בו. משם כבר ראיתי את התחנה, אבל משום מה התמונה של השטח שהייתה לי בראש לא תאמה את המציאות ( הערה לעצמי: להיות יותר גמישה בהנחות שאני עושה על השטח).
לתחנה 11 בחרתי לרוץ על השביל הראשי, לא כי שם יותר קצר, אלא כי הוא בולט יותר, נוח לריצה ולא צריך להתעקב על קריאת מפה.
לתחנה 12 רצתי דרך הכביש, כי כבר הייתי די עייפה ולא רציתי להתעמק בקריאת השטח ( במיוחד אחרי תחנה 5 שהראתה לי שאני חושבת שונה מהממפה.
הטעויות שלי:
הלג הראשון (כפי שכבר אמרתי, ציפיתי לספרינט) כשנכנסתי ליער, לא לקחתי אזימוט ולכן סטיטי מערבה. הגעתי לקרחת יער ארוכה הדומה בצורתה לקרחת יער שמובילה לתחנה הראשונה ומשם המשכתי. רק אחרי שהגעתי לתחנה 4, הבנתי את הטעות שלי. 
לתחנה 17 עשיתי טעות ולא הסתכלתי על מפה לפני שיצאתי מ-16. הסתמכתי על הזיכרון שלי שהמעבר נמצא בקצה היער (במפה השביל בגביל המפה מפריד בין יער לשטח פתוח). הסתבר שהזיכרון הצילומי שלי עדיין לא מפותח מספיק, לכן עדיפ להציץ במפה ביציאה מהתחנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה